17 Januari 09

Hejhej!
Asså, fyfan va sur jag är nu asså!
Jag tycker det är fel att Falkenberg åkte ut ur Körslaget!
Dom var fan så mkt bättre än alla andra!

Det ända Falkenberg hade
att vara stolta över.
Var platsen i Körslaget.
Och vad händer?
De åker ut!
Fyfan asså.

Dessutom tkr jag de e jävla pisst off att NattaHeino ska flytta till Borås till sommaren ! :(
Men nästa helg ska jag träffa henne. Och då ska vi förihelvete ha kul, kul, kul!! <3


Välkommen till Falkenberg.  De du inte vet om dig själv vet alla andra.

Välkommen till Falkenber.
Det du inte vet om dig själv
vet alla andra.

Falkenberg är en liten skitstad.
Där alla snackar skit om alla.
Hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Javisst, ladda upp bilden du vill ha på din blogg och sen högerklickar du på den och väljer egenskaper så får du fram adressen där :).. Om du inte lyckas så hör gärna av dig igen så ska jag se om jag kan förklara bättre :)..

2009-01-19 @ 11:45:03
URL: http://fridaasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0